مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 06:252019-11-23پزشكي

مصرف نمک دریایی سرطان زاست


رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد گفت: نمک دریایی با دارا بودن ناخالصی و فلزات سرطان زا بوده و از نظر وزارت بهداشت  تأیید شده نیست.

- ایسنا/همدان رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد گفت: نمک دریایی با دارا بودن ناخالصی و فلزات سرطان زا بوده و از نظر وزارت بهداشت  تأیید شده نیست.

دکتر بهنام رضا مخصوصی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه برخی از افراد نمک دریایی را پرخاصیت می دانند و رغبت به استفاده از این نوع نمک بیشتر شده است، اظهار کرد: متأسفانه ناخالصی ها و فلزات موجود در نمک دریایی با تبلور نیز از بین نمی رود و قابل استفاده نیست که از مصرف کنندگان می خواهیم از استفاده از نمک دریایی بپرهیزند.

وی با اشاره به سنگ نمک افزود: سنگ نمک نیز مانند نمک دریایی دارای آلیاژ بوده و به اندازه نمک دریایی غیربهداشتی است که این نوع از نمک توسط واحدهای پخت غذای حجمی مورد استفاده قرار می گیرد و علاقمندان به غذاهای حجمی حتما باید نسبت به این امر توجه داشته باشند.

مخصوصی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال با کنترل و پیگیری حوزه بهداشت دانشکده مصرف جوش شیرین در نانوایی های اسدآباد به صفر رسیده که این امر اتفاق خوبی در بحث نانوایی های سطح شهرستان به شمار می رود، گفت: مصرف نمک در نان یک درصد بوده و استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف نمک دریایی سرطان زاست

مصرف نمک دریایی سرطان زاست